Klachten
Onze medewerkers doen er alles aan om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Maar waar gewerkt wordt, gaat soms ook wel eens iets mis. U kunt niet helemaal tevreden zijn over de zorg, over bepaalde voorzieningen of over de manier waarop u wordt behandeld. Het is voor ons belangrijk dat u dit kenbaar maakt, zodat we u kunnen helpen en daarmee onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt natuurlijk ook een wens hebben waaraan wij (nog) niet kunnen voldoen of een suggestie hebben voor verbetering.
Wat kunt u doen?
Wij streven naar verbetering en daarom is het niet alleen voor u, maar ook voor ons, wenselijk dat u klachten en wensen uit. Zit u ergens mee of bent u ontevreden? Spreek dan gerust eens een van onze medewerkers aan. Vaak lossen dingen zich op wanneer we er rustig met elkaar over spreken.
Wij begrijpen dat het niet altijd gemakkelijk is om gevoelens van onvrede ter sprake te brengen. Als u het lastig vindt om medewerkers aan te spreken of u wilt ondersteuning bij de oplossing van uw klacht, dan kunt u altijd een beroep doen op onze klachtenfunctionaris door een mail te sturen naar klachten@vriezenhof.nl. U kunt via dit adres ook de volledige klachtenregeling opvragen.